Serwis pogwarancyjny
Jeżeli masz problem z automatyką, prosimy o zapoznanie się z niniejszą procedurą. Realizujemy serwis pogwarancyjny wyłącznie dla firm. Wszystkie produkty na serwis przyjmujemy z wypełnioną kartą serwisową. Brak karty serwisowej może wydłużyć czas naprawy, oraz wpłynąć na koszt. Prowadzimy także naprawę sterowników innych firm: BENNICA, BFT, CAME, FAAC, GFA, HATO, NICE, Normstahl, Wiśniowski, itp.
- Zapakuj elektronikę starannie aby nie uległa uszkodzniu w czasie transportu (firma nie odpowiada za uszkodzenia urządzenia w czasie transportu)
- Dołącz do urządzenia wypełniony formularz serwisowy (brak dokładnego wypełnienia formularza powoduje opóźnienie naprawy)
- W formularzu proszę dokładnie opisać usterkę oraz proszę umieścić dane teleadresowe (bardzo ważny jest telefon kontaktowy)
- Naprawione bądź wymienione urządzenie zostanie odesłane na wskazany przez klienta adres
- Urządzenie można dostarczyć oraz odebrać także osobiście w godzinach pracy
- Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 15:00
- Czas realizacji reklamacji w zależności od stopnia uszkodzenia od 1 do 14 dni
Koszty naprawy i wysyłek
- Diagnoza bez naprawy 25zł/netto
- Pisemna ekspertyza techniczna do 100zł/netto
- Naprawa pilota zdalnego sterowania z diagnozą do 30zł/netto
- Naprawa pilota po nieudanej naprawie z diagnozą do 50zł/netto
- Naprawa centrali sterującej z diagnozą do 150zł/netto
- Wysyłka kurierska GLS wpłata na konto 18zł/netto
- Wysyłka kurierska GLS pobranie 23zł/netto
W przypadku produktów pogwarancyjnych dla klientów detalicznych serwis jest realizowany przez firmę CAR-TRONIC. Szczegóły podane są na stronie internetowej.